Sunday, March 25, 2012

KELABU by Nadia Khan

Salam blogger, 
      Harap semua dalam keadaan terkawal ya, sebab radar aku tidak berfungsi dengan betul sekarang nie,coz banyak bende yang berlaku sejak 2 menjak nie,tak tahu nak story molly dari mana,dan2 abis jer..HAHAHA !!!klu korang punya radar dalam keadaan baik, its good for you !!!(eleh,tak aci !!)

Tapi buat masa sekarang nie, bukan citer di atas yang ingin di panjangkan,tapi (tu dia ...tu dia) ia adalah sebuah novel yang baru di beli sejak akhir2 nie.

Jom check it out !!!

PLAY!!


Senang kalau hidup dalam dunia hitam putih.
Baik-buruk, betul-salah, cinta-benci, lelaki-perempuan.

Apa jadi pada yang di tengah-tengah?
Apa jadi pada orang-orang macam aku?

Bila Jun datang pada aku, menawarkan posisi sebagai 'boyfriend kontrak'.aku tak tolak.
Salah aku ke kalau aku kata "ya" pada awek cun?
Salah aku ke kalau aku lagi pandai layan dia daripada boyfriend dia sendiri?

Salah aku ke kalau aku jatuh cinta pada dia?

Aku AMIR.Jemputlah masuk ke dunia aku, di mana hitam dan putihnya tak berapa jelas.
Mungkin hanya lepas tu, korang akan paham macamana rasanya berada di dunia aku.
Dunia KELABU.

b 1-3 KELABU di sini


salam.

4 comments:

  1. ayie rasa dunia yg nyatanya ada 3 peringkat..azie.

    tidak hanya ada putih semua....atau

    tidak juga hanya hitam semuanya...tapi

    ada unsur ketiga di antaranya....iaitu kelabu...yg mewakili kedua2 unsur putih dan hitam tapi dlm keadaan yg samar2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. iya ayie memang betul, mesti ader lain dari yang lain punya lah...

      sebab tu azie suka warna pelangi...seperti maksud nama azie

      Delete
  2. warna pelangi ada 7 kan...? azie suka ketujuh2 nya eh? :D

    ReplyDelete
  3. aha kesemuanya...hehehe...warna-warni kehidupan..!!

    ReplyDelete