Tuesday, August 23, 2011

Gelak puas-puas

yeahhh!!!cuti raya dah approved...oo!!oo!!balik kampung..ooo!!balik kampung.

yabedabedu!!!

pejam celik pejam celik dah nak raya kan...tapi keje still x setel-setel, makin dekat nak cuti makin banyak pulak keje yang datang..
kan best jadi suri rumah...x yah nak pikir pasal keje..eh!!mesti kene pikir gak..dok umah lagi mcm2 bende yang kene setel sebelom raya..
tapi x lah sebuzy aku nie ha...dah lah buka pose pon kat opis balik pon dah lewat malam..sampai kat rumah bukan nyer leh relax kejap..
ader jer bende yang aku buat, basuh baju lah,kemas rumah lah,kemas dapur lah..ha nie bab dapur lah yg paling aku sensitif sikit..pantang ader kotoran
cikit mula lah tangan aku yang lembut nie nak mengemas nya..bukan aper dapur lah tempat aku bertapa..hehehe!!!makan kat situ,minum pon kat situ,hehehe..
nak gi toilet pon mesti singgah dapur dulu, nak sidai baju pon lalu dapur gak,nak aper lagi mesti kat dapur punya..mesti korang pikir umah aku adalh dapur...hahahaha
salah!!!totally wrong..dapur lah bahagian rumah yang aku suka selain bilik beradu ku..(bilik tidur)..

bilik tidur nie pon satu hal nyer...hari-hari tukar sarung tilam ngan bantal..aku pon x tau kenapa?nak di katakan hobi x pulak..hobi aku lain..

mungkin aku seorang pembersih dan kemas, so benda dalam rumah tu klu ader nampak x berkenan dengan mata aku..automatik kaki ngan tangan aku bekerjasama
penat cikit pon aku x kesah janji aku selesa dengan nya..

di opis..
walaupun ader tv disebelah..namun mata aku tertumpu pada skrin computer saja..x sempat nak pandang kanan kiri..dasat x?sambil mendengar lagu
jari-jemariku yang runcing menekan keyboard ala pemain piano profesional...kelakar pon ader..mana x nyer nak dekat raya nie ramai pulak yang nak open account
oppsss!!!banker lah kata kan...ke hulu ke hilir membawa document customer..x cukup lagi..ke depan ke belakang lah..ke kiri ke kanan lah..

mcm-mcm ragam dan watak di pertontonkan untuk menghiburkan ati, jap lagi meeting..kawan2 semua a u ready!!angkat kaki...larriiikkkkk!!!azie datang...
hehehe...bukan senang nak kumpul anak2 buah untuk meeting, ader yang buat hal,ader yang x der hal langsung,ader yang terlalu rajin, hello time meeting, boleh x dengar sekejap
azie nak cakap..bukan untuk diri sendiri tapi untuk semua...lol!!!


semasa meeting..
cakap x serupa bikin...(mcm watak nora elena dengan seth lah pulak) sapa yang kene marah nie aku ker?oh!! tidak..dengar dulu...dengar dulu
azie nak berbicara...saya ingin mengucapkan selamat berbuka pose dan selamat berhari raya, cuti raya jangan lupa apply ok,berhati-hati di jalan raya
ingat sekembalinya anda di opis nie mesti dengan semangat yang baru dan selamat kembali di opis dengan keadaan yang baik dan selamat, jangan terlalu suka semasa beraya
nanti buruk padah nya, abis klu x bergembira mcm x best jer...ishh budak nie!!ala kadar sudah ler...yang ko mcm hantu raya tu kenapa?

hehehe

No comments:

Post a Comment