Thursday, February 17, 2011

~~eAT dRiNk KL~~

wahh!!!minggu nie sangat celonok woo!!!gi jejalan dengan member ke KLCC..singgah sebentar ker chocolate shop HARRODS...sungguh delicious meh!!!
HARRODS @ KLCC
x sangka dapat ke sana ya...rasa nyer shop nie baru open kot...dasat!!!canggih beb!!!
melangkah sajer di dalam rasa nak peluk jer semua bear kat situ gerammm...nanti nak beli 1 lah...hehehe...jgn mara eh!!!aku nak beli yang besar punyer...price x yah citer lah dalam 5 rat tuu...aku..aku..hanya melihat dan sentuhan geram hinggap di semua bear di sana....
I was surprised to see a huge Harrods bear at KLCC
hehe...kamu semua boleh lah ker sana ya...banyak new shop akan open at KLCC tau..rugi klu gi ke KL x singgah new shop nie...itu pun klu ader masa lah kan...
aku pergi sana pun nak teman kan member aku pergi ker MSC kat dengan PAVILION too..nie klu masuk PAVILION aper pulak good news kan...x sabar nak tunggu hujung bulan 2 nie,nak pi beli seluar high waisted jeans at FOREVER21 yahoo!!!sayang ko jgn tipu..tipu..tipu aku lagi...hehehehe
kawan2 jom teman kan saya nanti tau...gi ngan kawan2 best cikit..leh usha banyak shop hehehe..
my best prez
yang baju itam tu lah nak pi MSC..kelakarkan dia..siap bawa kami kesana..yang tunjuk jalan adalah aku (aweks suju) comelkan aku...jangan mara ya fun suju di luar sana...
tiada lagi duka di antara kami setelah penat bekerja di opis kami hang out sama2 menikmati makanan JEPUN di foodcours KLCC...barulah kenyang dengan perjalanan yang bakal kami lalui nanti...puas berjalan sampai sakit2 lah kaki kami di sana..nak balik opis mcm malas jer...ok lah nanti aku akan update lagi ya..saksikan lah meet uncle hussein di bawah nie ya..untuk tontonan umum...hahahha!!!carzy
meet uncle hussein version bear


No comments:

Post a Comment